Zarząd firmy AKOR - consulting ANDRZEJ KOROWAJCZYK - ANDRZEJ KOROWAJCZYK, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza ANDRZEJ KOROWAJCZYK (CEIDG)
ANDRZEJ KOROWAJCZYK prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą AKOR - CONSULTING ANDRZEJ KOROWAJCZYK, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2013-12-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. ROJNA 122D, PL-91-130, ŁÓDŹ. Główny zakres działalności ANDRZEJ KOROWAJCZYK to Działalność w zakresie inżynierii i związane z nią doradztwo techniczne (PKD główne: 71.12.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: realizacja projektów budowlanych związanych ze wznoszeniem budynków, roboty związane z budową pozostałych obiektów inżynierii lądowej i wodnej, gdzie indziej niesklasyfikowane, pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania, działalność w zakresie specjalistycznego projektowania, pozostała działalność profesjonalna, naukowa i techniczna, gdzie indziej niesklasyfikowana. NIP AKOR - CONSULTING ANDRZEJ KOROWAJCZYK: 9471790957. REGON AKOR - CONSULTING ANDRZEJ KOROWAJCZYK: 101692818.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się ANDRZEJ KOROWAJCZYK
Więcej informacji o AKOR - CONSULTING ANDRZEJ KOROWAJCZYK
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby