Zarząd firmy AKMK MICHAŁ KRÓLIK - MICHAŁ KRÓLIK, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza MICHAŁ KRÓLIK (CEIDG)
MICHAŁ KRÓLIK prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą AKMK MICHAŁ KRÓLIK, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2019-06-03 i ma swoją siedzibę pod adresem 244, PL-32-003, PODŁĘŻE. Główny zakres działalności MICHAŁ KRÓLIK to Produkcja pieczywa; produkcja świeżych wyrobów ciastkarskich i ciastek (PKD główne: 10.71.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: wytwarzanie gotowych posiłków i dań, produkcja artykułów spożywczych homogenizowanych i żywności dietetycznej, produkcja pozostałych artykułów spożywczych, gdzie indziej niesklasyfikowana, sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach z przewagą żywności, napojów i wyrobów tytoniowych, sprzedaż detaliczna pieczywa, ciast, wyrobów ciastkarskich i cukierniczych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach i inne. NIP AKMK MICHAŁ KRÓLIK: 6832033415. REGON AKMK MICHAŁ KRÓLIK: 383474793.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się MICHAŁ KRÓLIK
Więcej informacji o AKMK MICHAŁ KRÓLIK
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby