Firma AKADEMICKIE CENTRUM LINGWISTYCZNE MICHAŁ MOTYKA
Ocena | |||
Główna działalnośc | Sprzedaż detaliczna odzieży prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach |
Działalność PKD:
Firma AKADEMICKIE CENTRUM LINGWISTYCZNE MICHAŁ MOTYKA została założona 2003-11-17 i obecnie mieści się przy AL. ALEJA WOLNOŚCI 12, PL-42-217, CZĘSTOCHOWA. Główna działalność firmy to sprzedaż pozostałych towarów w sklepach. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują administracyjna obsługa biura, agenci i organizatorzy turystyki, agencje inkasa i biura kredytowe, piloci i przewodnicy turystyczni, pozaszkolne formy edukacji, różny usługi indywidualne, sprzątanie obiektów, sprzedaż agd w sklepach specjalistycznych, sprzedaż artykułów kultury i rekreacji, sprzedaż detaliczna poza siecią sklepową, sprzedaż żywności i napojów w sklepach, tłumaczenia, wydawanie książek i periodyków. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie AKADEMICKIE CENTRUM LINGWISTYCZNE MICHAŁ MOTYKA (REGON 15066150900000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
GPW znajdzie się pod presją. Analitycy polecają dwa sektory
Krajowy rynek akcji zostanie poddany próbie w najbliższych miesiącach. Eksperci podpowiadają jednak, by zainteresować się dwoma sektorami oraz mniejszymi spółkami.

Wuzetem zastąpi diesle amunicją
Popyt na elementy silników wysokoprężnych utrzyma się jeszcze przed dekadę - uważa warszawski producent precyzyjnych komponentów motoryzacyjnych. Jednak z myślą o bardziej odległej przyszłości buduje

Szef Volvo: nie wszystkie zachodnie marki przetrwają transformację
Dyrektor generalny Volvo Hakan Samuelsson zarysował w wywiadzie dla Bloomberga perspektywy dla branży motoryzacyjnej. Jego zdaniem nie wszystkie zachodnie marki będą w stanie przetrwać zmiany na