Zarząd firmy AKADEMIA WSE BEATA MAGIERA-CIEPLAK - BEATA MAGIERA-CIEPLAK, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2024-06-01
Działalność gospodarcza BEATA MAGIERA-CIEPLAK (CEIDG)
BEATA MAGIERA-CIEPLAK prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą AKADEMIA WSE BEATA MAGIERA-CIEPLAK, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2013-05-06 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. KS. BP. BANDURSKIEGO 5, PL-43-190, MIKOŁÓW. Główny zakres działalności BEATA MAGIERA-CIEPLAK to Pozostałe pozaszkolne formy edukacji, gdzie indziej niesklasyfikowane (PKD główne: 85.59.B). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa perfum i kosmetyków, sprzedaż detaliczna kosmetyków i artykułów toaletowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, stosunki międzyludzkie (public relations) i komunikacja, pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania, działalność agencji reklamowych i inne. NIP AKADEMIA WSE BEATA MAGIERA-CIEPLAK: 9372107124. REGON AKADEMIA WSE BEATA MAGIERA-CIEPLAK: 85246409100000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się BEATA MAGIERA-CIEPLAK
Więcej informacji o AKADEMIA WSE BEATA MAGIERA-CIEPLAK
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.