Zarząd firmy AKADEMIA URODY GABINET KOSMETYCZNO-SZKOLENIOWY AGNIESZKA KWITOWSKA - AGNIESZKA KWITOWSKA, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza AGNIESZKA KWITOWSKA (CEIDG)
AGNIESZKA KWITOWSKA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą AKADEMIA URODY GABINET KOSMETYCZNO-SZKOLENIOWY AGNIESZKA KWITOWSKA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2011-05-16 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. SŁOWACKIEGO 363, PL-62-300, WRZEŚNIA. Główny zakres działalności AGNIESZKA KWITOWSKA to Fryzjerstwo i pozostałe zabiegi kosmetyczne (PKD główne: 96.02.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna sprzętu audiowizualnego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna kosmetyków i artykułów toaletowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, hotele i podobne obiekty zakwaterowania, pola kempingowe (włączając pola dla pojazdów kempingowych) i pola namiotowe, pozostałe zakwaterowanie i inne. NIP AKADEMIA URODY GABINET KOSMETYCZNO-SZKOLENIOWY AGNIESZKA KWITOWSKA: 7891499239. REGON AKADEMIA URODY GABINET KOSMETYCZNO-SZKOLENIOWY AGNIESZKA KWITOWSKA: 30173404800000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się AGNIESZKA KWITOWSKA
Więcej informacji o AKADEMIA URODY GABINET KOSMETYCZNO-SZKOLENIOWY AGNIESZKA KWITOWSKA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Cztery spółki PGZ dostaną 3 mld zł
Jelcz, PIT-Radwar, WZU i ZM Tarnów - to firmy z PGZ, które otrzymają dotacje na rozwój. Pieniądze pozwolą przygotować się m.in. do wejścia w program Narew.

Bez wizji nie ma przedsiębiorczości
Rada Dialogu Społecznego (RDS) jako ustawowa platforma dialogu w Polsce po dekadzie istnienia zastygła na poziomie decyzyjności niewiele większej od zera.

Inwestycje napędzają ożywienie w przemyśle, a konsument jeszcze śpi
Solidny wzrost produkcji przemysłowej w Polsce jest napędzany przez transformację energetyczną i cyfrową. Natomiast produkcja na rzecz konsumenta, oprócz żywności, wygląda wciąż słabo.