Zarząd firmy Akademia Twórczego Rozwoju i Zabawy MINILATKI Joanna Stelmach - JOANNA STELMACH, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza JOANNA STELMACH (CEIDG)
JOANNA STELMACH prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą AKADEMIA TWÓRCZEGO ROZWOJU I ZABAWY MINILATKI JOANNA STELMACH, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2008-04-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. LUCJANA RYDLA 3, PL-45-431, OPOLE. Główny zakres działalności JOANNA STELMACH to Opieka dzienna nad dziećmi (PKD główne: 88.91.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: przygotowywanie i dostarczanie żywności dla odbiorców zewnętrznych (katering), pozostała usługowa działalność gastronomiczna, działalność wspomagająca edukację, pozostała działalność w zakresie opieki zdrowotnej, gdzie indziej niesklasyfikowana, pomoc społeczna z zakwaterowaniem dla osób z zaburzeniami psychicznymi i inne. NIP AKADEMIA TWÓRCZEGO ROZWOJU I ZABAWY MINILATKI JOANNA STELMACH: 7542665320. REGON AKADEMIA TWÓRCZEGO ROZWOJU I ZABAWY MINILATKI JOANNA STELMACH: 160187030.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się JOANNA STELMACH
Więcej informacji o AKADEMIA TWÓRCZEGO ROZWOJU I ZABAWY MINILATKI JOANNA STELMACH
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Rozwiąż quiz wiedzy razem z Inwestorem Wojtkiem
Inwestor Wojtek dzieli się doświadczeniami. Jest też naszym czytelnikiem, który raz w tygodniu rozwiązuje quiz wiedzy. Dołącz do zabawy i wygraj książkę, podpowiadając redakcji nowe tematy.

Afrykańska lekcja pokory
Arkadiusz Rochala, dyrektor generalny i wiceprezes Pluxee Polska, pochodzi z niewielkiego Brzegu i zwiedził już niemal wszystkie kontynenty. Podróże zmieniły jego sposób patrzenia na życie i

Ostatni cesarz mody
Słynny projektant był ikoną stylu, ale przede wszystkim przedsiębiorcą, który stworzył i przez pół wieku utrzymywał jedną z największych prywatnych firm w branży luksusowej. Wartość marki Giorgio