Firma AKADEMIA ROZWOJU MAŁYCH I DUŻYCH TEMPOO IZABELA MAŃKOWSKA-SALIK
Ocena | |||
Główna działalnośc | Opieka dzienna nad dziećmi |
Działalność PKD:
Firma AKADEMIA ROZWOJU MAŁYCH I DUŻYCH TEMPOO IZABELA MAŃKOWSKA-SALIK została założona 2009-08-10 i obecnie mieści się przy UL. JANA BOENIGKA 40A, PL-10-686, OLSZTYN. Główna działalność firmy to pomoc społeczna bez noclegów. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują fizjoterapia, nagrania muzyczne, placówki wychowania przedszkolnego, pozaszkolne formy edukacji, przygotowywanie i podawanie napojów, różny usługi indywidualne, sprzedaż detaliczna na targowiskach, sprzedaż detaliczna poza siecią sklepową, sprzedaż w sklepach niespecjalizowanych, usługi gastronomiczne i cateringowe, usługi kulturalne i rozrywkowe, usługi związane z filmami i nagraniami, usługi związane z rozrywką i rekreacją, usługi związane ze sportem, wspomaganie edukacji. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie AKADEMIA ROZWOJU MAŁYCH I DUŻYCH TEMPOO IZABELA MAŃKOWSKA-SALIK (REGON 28041719000000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Rozwiąż quiz wiedzy razem z Inwestorem Wojtkiem
Inwestor Wojtek dzieli się doświadczeniami. Jest też naszym czytelnikiem, który raz w tygodniu rozwiązuje quiz wiedzy. Dołącz do zabawy i wygraj książkę, podpowiadając redakcji nowe tematy.

Afrykańska lekcja pokory
Arkadiusz Rochala, dyrektor generalny i wiceprezes Pluxee Polska, pochodzi z niewielkiego Brzegu i zwiedził już niemal wszystkie kontynenty. Podróże zmieniły jego sposób patrzenia na życie i

Ostatni cesarz mody
Słynny projektant był ikoną stylu, ale przede wszystkim przedsiębiorcą, który stworzył i przez pół wieku utrzymywał jedną z największych prywatnych firm w branży luksusowej. Wartość marki Giorgio