Firma AKADEMIA PROMOCJI Aneta Tracz
Ocena | |||
Główna działalnośc | Działalność związana z organizacją targów, wystaw i kongresów |
Numery rachunków bankowych |
PL75 1140 2004 0000 3702 6026 3735
|
Działalność PKD:
Firma AKADEMIA PROMOCJI ANETA TRACZ została założona 2009-03-01 i obecnie mieści się przy UL. ADAMA BOCHENKA 1682, PL-30-693, KRAKÓW. Główna działalność firmy to organizacja targów, wystaw i kongresów. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują administracyjna obsługa biura, agencje pracy tymczasowej, badanie rynku i opinii publicznej, centra telefoniczne, fotografia, pozostała działalność pocztowa i kurierska, pozyskiwanie pracy i pracowników, public relations i komunikacja, transport drogowy towarów i przeprowadzki, usługi reklamowe, usługi związane z rozrywką i rekreacją. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie AKADEMIA PROMOCJI Aneta Tracz (REGON 35149460000000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Rozwiąż quiz wiedzy razem z Inwestorem Wojtkiem
Inwestor Wojtek dzieli się doświadczeniami. Jest też naszym czytelnikiem, który raz w tygodniu rozwiązuje quiz wiedzy. Dołącz do zabawy i wygraj książkę, podpowiadając redakcji nowe tematy.

Afrykańska lekcja pokory
Arkadiusz Rochala, dyrektor generalny i wiceprezes Pluxee Polska, pochodzi z niewielkiego Brzegu i zwiedził już niemal wszystkie kontynenty. Podróże zmieniły jego sposób patrzenia na życie i

Ostatni cesarz mody
Słynny projektant był ikoną stylu, ale przede wszystkim przedsiębiorcą, który stworzył i przez pół wieku utrzymywał jedną z największych prywatnych firm w branży luksusowej. Wartość marki Giorgio