Firma Akademia Ludwiczak
| Adres | JANA PAWŁA II 36/40, PL-95-200, PABIANICE | |
| Województwo | łódzkie | |
| Telefon |
|
|
| Strona internetowa | schudnijzesmakiem.pl |
| Ocena | |||
| Główna działalnośc | Produkcja artykułów spożywczych homogenizowanych i żywności dietetycznej | ||
Działalność PKD:
Firma AKADEMIA LUDWICZAK została założona 2009-07-20 i obecnie mieści się przy JANA PAWŁA II 36/40, PL-95-200, PABIANICE. Działalność firmy została zawieszona od 2024-08-02. Główna działalność firmy to artykuły spożywcze. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują produkcja artykułów spożywczych homogenizowanych i żywności dietetycznej, transport drogowy towarów, restauracje i inne stałe placówki gastronomiczne, okazjonalne przygotowywanie i dostarczanie żywności dla odbiorców zewnętrznych (katering okazjonalny), pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania i inne. Zgodnie z najnowszym wpisem w Krajowym Rejestrze Sądowym, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y). Ostatnia aktualizacja w Krajowym Rejestrze Sądowym została zarejestrowana 2024-10-07.
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Akademia Ludwiczak (REGON 10071320500000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutajWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.
