Zarząd firmy Akademia Interni Agnieszka Michałowska - Agnieszka Michałowska, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2022-02-01
Działalność gospodarcza Agnieszka Michałowska (CEIDG)
Agnieszka Michałowska prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą AKADEMIA INTERNI AGNIESZKA MICHAŁOWSKA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2015-10-22 i ma swoją siedzibę pod adresem 1E, PL-95-010, ŁUGI. Główny zakres działalności Agnieszka Michałowska to Działalność w zakresie specjalistycznego projektowania (PKD główne: 74.10.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna pozostałych nowych wyrobów prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, działalność związana z doradztwem w zakresie informatyki, przygotowywanie i podawanie napojów, pozostała usługowa działalność gastronomiczna, przygotowywanie i dostarczanie żywności dla odbiorców zewnętrznych (katering) i inne. NIP AKADEMIA INTERNI AGNIESZKA MICHAŁOWSKA: 7292445958. REGON AKADEMIA INTERNI AGNIESZKA MICHAŁOWSKA: 473057806.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Agnieszka Michałowska
Więcej informacji o AKADEMIA INTERNI AGNIESZKA MICHAŁOWSKA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Rozwiąż quiz wiedzy razem z Inwestorem Wojtkiem
Inwestor Wojtek dzieli się doświadczeniami. Jest też naszym czytelnikiem, który raz w tygodniu rozwiązuje quiz wiedzy. Dołącz do zabawy i wygraj książkę, podpowiadając redakcji nowe tematy.

Afrykańska lekcja pokory
Arkadiusz Rochala, dyrektor generalny i wiceprezes Pluxee Polska, pochodzi z niewielkiego Brzegu i zwiedził już niemal wszystkie kontynenty. Podróże zmieniły jego sposób patrzenia na życie i

Ostatni cesarz mody
Słynny projektant był ikoną stylu, ale przede wszystkim przedsiębiorcą, który stworzył i przez pół wieku utrzymywał jedną z największych prywatnych firm w branży luksusowej. Wartość marki Giorgio