Zarząd firmy Akademia Cudów, Virtual School, ILMAS POLSKA Anna Stelmasiak - ANNA STELMASIAK, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza ANNA STELMASIAK (CEIDG)
ANNA STELMASIAK prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą AKADEMIA CUDÓW, VIRTUAL SCHOOL, ILMAS POLSKA ANNA STELMASIAK, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1995-04-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. KWIATOWA 2014, PL-05-500, MYSIADŁO. Główny zakres działalności ANNA STELMASIAK to Nauka języków obcych (PKD główne: 85.59.A). Pozostałe obszary działalności obejmują: pozaszkolne formy edukacji artystycznej, pozostała działalność profesjonalna, naukowa i techniczna, gdzie indziej niesklasyfikowana, dzierżawa własności intelektualnej i podobnych produktów, z wyłączeniem prac chronionych prawem autorskim, działalność związana z wyszukiwaniem miejsc pracy i pozyskiwaniem pracowników, działalność agencji pracy tymczasowej i inne. NIP AKADEMIA CUDÓW, VIRTUAL SCHOOL, ILMAS POLSKA ANNA STELMASIAK: 7121160338. REGON AKADEMIA CUDÓW, VIRTUAL SCHOOL, ILMAS POLSKA ANNA STELMASIAK: 430482664.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się ANNA STELMASIAK
Więcej informacji o AKADEMIA CUDÓW, VIRTUAL SCHOOL, ILMAS POLSKA ANNA STELMASIAK
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Rozwiąż quiz wiedzy razem z Inwestorem Wojtkiem
Inwestor Wojtek dzieli się doświadczeniami. Jest też naszym czytelnikiem, który raz w tygodniu rozwiązuje quiz wiedzy. Dołącz do zabawy i wygraj książkę, podpowiadając redakcji nowe tematy.

Afrykańska lekcja pokory
Arkadiusz Rochala, dyrektor generalny i wiceprezes Pluxee Polska, pochodzi z niewielkiego Brzegu i zwiedził już niemal wszystkie kontynenty. Podróże zmieniły jego sposób patrzenia na życie i

Ostatni cesarz mody
Słynny projektant był ikoną stylu, ale przede wszystkim przedsiębiorcą, który stworzył i przez pół wieku utrzymywał jedną z największych prywatnych firm w branży luksusowej. Wartość marki Giorgio