Firma AKADEMIA AIKIDO KAMIL RYDEŁKIEWICZ
Ocena | |||
Główna działalnośc | Pozostałe formy edukacji sportowej oraz zajęć sportowych i rekreacyjnych |
Działalność PKD:
Firma AKADEMIA AIKIDO KAMIL RYDEŁKIEWICZ została założona 2009-10-01 i obecnie mieści się przy UL. JANA HEWELIUSZA 34, PL-59-220, LEGNICA. Główna działalność firmy to pozaszkolne formy edukacji. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują fotografia, poligrafia i drukarstwo, przetwarzanie danych i hostingowe, specjalistyczne projektowanie, sprzedaż artykułów kultury i rekreacji, sprzedaż części samochodowych, sprzedaż detaliczna poza siecią sklepową, sprzedaż hurtowa i detaliczna pojazdów, sprzedaż pozostałych towarów w sklepach, sprzedaż, naprawa motocykli i akcesoriów, szkło i wyroby ze szkła, usługi związane z oprogramowaniem, wynajem samochodów bez kierowcy, wypożyczanie sprzętu rekreacyjnego, wyroby jubilerskie, biżuteria i podobne. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie AKADEMIA AIKIDO KAMIL RYDEŁKIEWICZ (REGON 02105310600000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
To warto wiedzieć przed sesją na GPW 17 IX 2025
Dziesięć rzeczy, które warto wiedzieć przed rozpoczęciem sesji na GPW. Informacje ze spółek, analizy i rekomendacje.

Decyzja Fed, rewolucja w Nepalu i prywatyzacja PFR Ventures
Amerykański Fed obniży dziś stopy co prawdopodobnie osłabi dolara, w Nepalu rewolucja pokolenia Z obaliła rząd i ustanowiła nowy, a PFR Ventures planuje sprywatyzować rynek Venture Capital i Private

Prawdziwy sukces nie liczy zer
Co jest dla ciebie miarą wymarzonej kariery: miejsce na liście najbogatszych, przestronny gabinet czy uśmiech klienta?