Zarząd firmy AK Projekt Ariel Kupisz - Ariel Kupisz, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Ariel Kupisz (CEIDG)
Ariel Kupisz prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą AK PROJEKT ARIEL KUPISZ, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2017-05-15 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. KLONOWA 111, PL-72-004, PILCHOWO. Główny zakres działalności Ariel Kupisz to Działalność agentów zajmujących się sprzedażą towarów różnego rodzaju (PKD główne: 46.19.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: przetwarzanie danych; zarządzanie stronami internetowymi (hosting) i podobna działalność, sprzedaż detaliczna komputerów, urządzeń peryferyjnych i oprogramowania prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna sprzętu telekomunikacyjnego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna sprzętu audiowizualnego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, działalność wydawnicza w zakresie pozostałego oprogramowania i inne. NIP AK PROJEKT ARIEL KUPISZ: 8522196182. REGON AK PROJEKT ARIEL KUPISZ: 32138354400000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Ariel Kupisz
Więcej informacji o AK PROJEKT ARIEL KUPISZ
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.