Zarząd firmy AK-MIR PRUSKI MIROSŁAW - MIROSŁAW PRUSKI, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2024-03-01
Działalność gospodarcza MIROSŁAW PRUSKI (CEIDG)
MIROSŁAW PRUSKI prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą AK-MIR PRUSKI MIROSŁAW, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1999-01-04 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. PIĘKNA 7/968, PL-00-539, WARSZAWA. Główny zakres działalności MIROSŁAW PRUSKI to Działalność agentów zajmujących się sprzedażą towarów różnego rodzaju (PKD główne: 46.19.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność agentów zajmujących się sprzedażą drewna i materiałów budowlanych, działalność pozostałych agencji transportowych, pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania, pozostała działalność profesjonalna, naukowa i techniczna, gdzie indziej niesklasyfikowana, pozostała działalność wspomagająca prowadzenie działalności gospodarczej, gdzie indziej niesklasyfikowana. NIP AK-MIR PRUSKI MIROSŁAW: 5262268516. REGON AK-MIR PRUSKI MIROSŁAW: 01527131600000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się MIROSŁAW PRUSKI
Więcej informacji o AK-MIR PRUSKI MIROSŁAW
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
BMW Neue Klasse: Przyszłość zaczyna się od nowa
BMW wraca do nazwy, która sześć dekad temu zmieniła wszystko. Neue Klasse tak kiedyś jak i dziś ma do wykonania trudne zadanie.
Meva Energy ma 40 mln EUR od EBI na gazyfikację biomasy. Pierwsza instalacja w Polsce powstanie dla IKEA
Szwedzka spółka Meva Energy pozyskała 40 mln EUR z Europejskiego Banku Inwestycyjnego. Przeznaczy je na rozwój instalacji przetwarzających biomasę, w tym pierwszej w Polsce jednostki dla fabryki
Wills Innovation ma pieniądze na analizę treści influencerów
Formative, wehikuł firmowany przez Pawła Dobosza, zainwestował 2 mln zł w agencję marketingową Wills Innovation. Pieniądze przyspieszą prace nad narzędziem do analizy aktywności twórców internetowych