Zarząd firmy AJAS ZAKŁAD SITODRUKU Andrzej Ślusarski - ANDRZEJ ŚLUSARSKI, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza ANDRZEJ ŚLUSARSKI (CEIDG)
ANDRZEJ ŚLUSARSKI prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą AJAS ZAKŁAD SITODRUKU ANDRZEJ ŚLUSARSKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2001-03-31 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. MARII CURIE-SKŁODOWSKIEJ 815, PL-50-369, WROCŁAW. Główny zakres działalności ANDRZEJ ŚLUSARSKI to Produkcja artykułów piśmiennych (PKD główne: 17.23.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: produkcja pozostałych wyrobów tekstylnych, gdzie indziej niesklasyfikowana, produkcja toreb bagażowych, toreb ręcznych i podobnych wyrobów kaletniczych; produkcja wyrobów rymarskich, produkcja pozostałych wyrobów z drewna; produkcja wyrobów z korka, słomy i materiałów używanych do wyplatania, produkcja pozostałych wyrobów z papieru i tektury, pozostałe drukowanie i inne. NIP AJAS ZAKŁAD SITODRUKU ANDRZEJ ŚLUSARSKI: 8981511594. REGON AJAS ZAKŁAD SITODRUKU ANDRZEJ ŚLUSARSKI: 932890618.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się ANDRZEJ ŚLUSARSKI
Więcej informacji o AJAS ZAKŁAD SITODRUKU ANDRZEJ ŚLUSARSKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby