Firma AJ PROMOTION JULIA PIOTROWSKA
Ocena | |||
Główna działalnośc | Pośrednictwo w obrocie nieruchomościami |
Działalność PKD:
Firma AJ PROMOTION JULIA PIOTROWSKA została założona 2025-04-11 i obecnie mieści się przy UL. PIOTRKOWSKA 2705, PL-90-361, ŁÓDŹ. Główna działalność firmy to usługi związane z rynkiem nieruchomości. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują administracyjna obsługa biura, agencje informacyjne i dystrybucja treści, agencje inkasa i biura kredytowe, agencje pracy tymczasowej, centra telefoniczne, kupno i sprzedaż nieruchomości, poligrafia i drukarstwo, pośrednictwo w usługach budowlanych, pozyskiwanie pracy i pracowników, roboty instalacyjne elektryczne i budowlane, roboty wykończeniowe budowlane, specjalistyczne roboty budowlane, usługi detektywistyczne i ochroniarskie, usługi reklamowe, utrzymanie porządku w budynkach. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie AJ PROMOTION JULIA PIOTROWSKA (REGON 54135685000000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Czas inwestycji i ekspansji
Politycy trochę chętniej słuchają biznesu, ale sielanki nie ma. Przedsiębiorcy stawiają na rozwój międzynarodowy, a w kraju pilnie potrzeba inwestycji w innowacje. To wnioski z Forum Ekonomicznego w

Inwestycja Maspeksu w wino będzie procentować
Polski potentat spożywczy od lat budował biznes w Rumunii, a teraz za ponad 700 mln zł powiększył się tam o Purcari, lidera rynku wina. Cel – alkoholowa dominacja w Europie Środkowej.

Era węgla przeminęła z wiatrem i słońcem
W Polsce energia z paneli słonecznych kosztuje dziś 42 proc. mniej niż pięć lat temu, a z farm wiatrowych 69 proc. mniej niż ponad dekadę temu. To nie ideologia napędza transformację energetyczną,