Zarząd firmy AIRLAN TECHNOLOGIE SIECIOWE MARIUSZ KOŁODZIEJ - MARIUSZ KOŁODZIEJ, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza MARIUSZ KOŁODZIEJ (CEIDG)
MARIUSZ KOŁODZIEJ prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą AIRLAN TECHNOLOGIE SIECIOWE MARIUSZ KOŁODZIEJ, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2002-06-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. PLEBISCYTOWA 3, PL-45-359, OPOLE. Główny zakres działalności MARIUSZ KOŁODZIEJ to Pozostała działalność usługowa, gdzie indziej niesklasyfikowana (PKD główne: 96.99.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność w zakresie serwerów sieci dostarczania treści (content delivery network), działalność spa, saun i łaźni parowych, działalność w zakresie pielęgnacji urody i pozostała działalność kosmetyczna, działalność w zakresie medycyny tradycyjnej, uzupełniającej i alternatywnej, pozostałe pozaszkolne formy edukacji, gdzie indziej niesklasyfikowane i inne. NIP AIRLAN TECHNOLOGIE SIECIOWE MARIUSZ KOŁODZIEJ: 7542574534. REGON AIRLAN TECHNOLOGIE SIECIOWE MARIUSZ KOŁODZIEJ: 532314229.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się MARIUSZ KOŁODZIEJ
Więcej informacji o AIRLAN TECHNOLOGIE SIECIOWE MARIUSZ KOŁODZIEJ
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Rozwiąż quiz wiedzy razem z Inwestorem Wojtkiem
Inwestor Wojtek dzieli się doświadczeniami. Jest też naszym czytelnikiem, który raz w tygodniu rozwiązuje quiz wiedzy. Dołącz do zabawy i wygraj książkę, podpowiadając redakcji nowe tematy.

Afrykańska lekcja pokory
Arkadiusz Rochala, dyrektor generalny i wiceprezes Pluxee Polska, pochodzi z niewielkiego Brzegu i zwiedził już niemal wszystkie kontynenty. Podróże zmieniły jego sposób patrzenia na życie i

Ostatni cesarz mody
Słynny projektant był ikoną stylu, ale przede wszystkim przedsiębiorcą, który stworzył i przez pół wieku utrzymywał jedną z największych prywatnych firm w branży luksusowej. Wartość marki Giorgio