Firma Aina Travel
| Adres | UL. ŚLUSARSKA 6-3, PL-30-710, KRAKÓW | |
| Województwo | małopolskie | |
| Telefon |
|
|
|
||
| Strona internetowa | aina.pl |
| Ocena | |||
| Główna działalnośc | Działalność agentów turystycznych | ||
| Numery rachunków bankowych |
PL82 1240 4533 1787 0010 4222 4630
PL73 1240 4533 1111 0010 4222 3284
PL60 1240 4533 1111 0010 4222 4294
PL26 1090 2053 0000 0001 1058 0037 PL90 1240 4533 1978 0010 4222 4539 PL88 1240 4533 1111 0010 4274 2352 PL28 1240 4533 1111 0010 4222 4773 |
Działalność PKD:
Firma AINA TRAVEL została założona 2007-10-03 i obecnie mieści się przy UL. ŚLUSARSKA 6-3, PL-30-710, KRAKÓW. Główna działalność firmy to agenci i organizatorzy turystyki. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują działalność agentów turystycznych, działalność w zakresie ubezpieczeń, reasekuracji oraz funduszy emerytalnych, z wyłączeniem obowiązkowego ubezpieczenia społecznego, działalność wspomagająca usługi finansowe, ubezpieczenia i fundusze emerytalne, pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania, działalność agencji reklamowych i inne. Zgodnie z najnowszym wpisem w Krajowym Rejestrze Sądowym, obecne zarządzenie spółki obejmuje 2 osoba(y). Ostatnia aktualizacja w Krajowym Rejestrze Sądowym została zarejestrowana 2025-07-15.
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Aina Travel (REGON 12055684200000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutajWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Huge Thing na własnym kursie. Monika Synoradzka wyznacza nową strategię akceleratora start-upów
Globalizacja umarła, niech żyje… egoizm? Dani Rodrik o nowym porządku świata
Zamiast patrzeć na świat, naprawmy własne podwórko, a skorzystamy na tym wszyscy. Takie jest główne przesłanie Daniego Rodrika, słynnego tureckiego ekonomisty z Harvard University.
AI staje się coraz droższa. Bije to w marże technologicznych gigantów
Runął schemat działania wielkich amerykańskich koncernów, które zawojowały rynek nowych technologii. Setki miliardów dolarów, które wydają na inwestycje odbiją się na wynikach i notowaniach

