Zarząd firmy Ai Health System - Wincenty Paweł, prezes zarządu
Wincenty Paweł jest w zarządzie KRS AI HEALTH SYSTEM
Poza prowadzeniem własnej działalności gospodarczej Wincenty Paweł jest również w zarządzie AI HEALTH SYSTEM, która została założona 2021-01-11 i ma siedzibę przy PL. JANA KILIŃSKIEGO 2, PL-35-005, RZESZÓW. KRS AI HEALTH SYSTEM zajmuje się badania naukowe i prace rozwojowe w dziedzinie pozostałych nauk przyrodniczych i technicznych. Przedsiębiorstwo zajmuje się następującymi działaniami: produkcja urządzeń, instrumentów oraz wyrobów medycznych, włączając dentystyczne, sprzedaż hurtowa urządzeń technologii informacyjnej i komunikacyjnej, sprzedaż detaliczna narzędzi technologii informacyjnej i komunikacyjnej, działalność związana z programowaniem, doradztwem w zakresie informatyki i działalności powiązane, działalność usługowa w zakresie infrastruktury obliczeniowej, przetwarzania danych, zarządzania stronami internetowymi (hosting) i pozostała działalność usługowa w zakresie informacji i inne. NIP AI HEALTH SYSTEM: 5170412744. REGON AI HEALTH SYSTEM: 387890761.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Wincenty Paweł
Więcej informacji o AI HEALTH SYSTEM
Źródło informacji: Dane z Krajowego Rejestru Sądowego oraz dane przedstawiciela firmy, jeśli istnieją. Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby