Zarząd firmy AHM LOGISTIK, MAGAZYN STAROCI Michael Habiersky - Michael Habiersky, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Michael Habiersky (CEIDG)
Michael Habiersky prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą AHM LOGISTIK, MAGAZYN STAROCI MICHAEL HABIERSKY, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2016-05-12 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. ZIELONOGÓRSKA 12, PL-68-113, BRZEŹNICA. Główny zakres działalności Michael Habiersky to Pozostała sprzedaż detaliczna niewyspecjalizowana (PKD główne: 47.12.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa pojazdów silnikowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż hurtowa części i akcesoriów do pojazdów silnikowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż hurtowa drewna, materiałów budowlanych i wyposażenia sanitarnego, sprzedaż detaliczna pojazdów silnikowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż detaliczna części i akcesoriów do pojazdów silnikowych, z wyłączeniem motocykli i inne. NIP AHM LOGISTIK, MAGAZYN STAROCI MICHAEL HABIERSKY: 9252069935. REGON AHM LOGISTIK, MAGAZYN STAROCI MICHAEL HABIERSKY: 36445534200000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Michael Habiersky
Więcej informacji o AHM LOGISTIK, MAGAZYN STAROCI MICHAEL HABIERSKY
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Cztery spółki PGZ dostaną 3 mld zł
Jelcz, PIT-Radwar, WZU i ZM Tarnów - to firmy z PGZ, które otrzymają dotacje na rozwój. Pieniądze pozwolą przygotować się m.in. do wejścia w program Narew.

Bez wizji nie ma przedsiębiorczości
Rada Dialogu Społecznego (RDS) jako ustawowa platforma dialogu w Polsce po dekadzie istnienia zastygła na poziomie decyzyjności niewiele większej od zera.

Inwestycje napędzają ożywienie w przemyśle, a konsument jeszcze śpi
Solidny wzrost produkcji przemysłowej w Polsce jest napędzany przez transformację energetyczną i cyfrową. Natomiast produkcja na rzecz konsumenta, oprócz żywności, wygląda wciąż słabo.