Zarząd firmy AGROTRANS PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE JANUSZ CHRZANOWSKI - JANUSZ CHRZANOWSKI, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza JANUSZ CHRZANOWSKI (CEIDG)
JANUSZ CHRZANOWSKI prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą AGROTRANS PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE JANUSZ CHRZANOWSKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1987-11-11 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. GDAŃSKA 36, PL-95-100, SŁOWIK. Główny zakres działalności JANUSZ CHRZANOWSKI to Transport drogowy towarów (PKD główne: 49.41.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna żywności, napojów i wyrobów tytoniowych prowadzona na straganach i targowiskach, pozostała działalność profesjonalna, naukowa i techniczna, gdzie indziej niesklasyfikowana, działalność agencji reklamowych, restauracje i inne stałe placówki gastronomiczne, hotele i podobne obiekty zakwaterowania i inne. NIP AGROTRANS PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE JANUSZ CHRZANOWSKI: 7320019022. REGON AGROTRANS PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE JANUSZ CHRZANOWSKI: 47003335000000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się JANUSZ CHRZANOWSKI
Więcej informacji o AGROTRANS PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE JANUSZ CHRZANOWSKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.