Firma Agromet-Motoimport
| Adres | KOŁOBRZESKA 36, PL-02-923, WARSZAWA | |
| Województwo | mazowieckie | |
| Telefon |
|
|
| Telefon |
|
|
|
||
| Strona internetowa | agromet-motoimport.com.pl |
| Ocena | |||
| Główna działalnośc | Sprzedaż hurtowa maszyn i urządzeń rolniczych oraz dodatkowego wyposażenia | ||
| Numery rachunków bankowych |
PL47 1030 1061 0000 0000 0029 0001
PL52 1240 6074 1111 0010 4021 1885 |
Działalność PKD:
Firma AGROMET-MOTOIMPORT została założona 2002-10-10 i obecnie mieści się przy KOŁOBRZESKA 36, PL-02-923, WARSZAWA. Główna działalność firmy to sprzedaż hurtowa maszyn i urządzeń. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują sprzedaż hurtowa maszyn i urządzeń rolniczych oraz dodatkowego wyposażenia, produkcja maszyn dla rolnictwa i leśnictwa, sprzedaż detaliczna części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż hurtowa pozostałych maszyn i urządzeń. Zgodnie z najnowszym wpisem w Krajowym Rejestrze Sądowym, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y). Ostatnia aktualizacja w Krajowym Rejestrze Sądowym została zarejestrowana 2025-07-03.
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Agromet-Motoimport (REGON 00003341300000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutajWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.


