Zarząd firmy Agrogen Instytut Badań Nad Zachowaniem Zwierząt - Danyluk Maciej Wacław, prezes zarządu
Danyluk Maciej Wacław jest w zarządzie KRS AGROGEN INSTYTUT BADAŃ NAD ZACHOWANIEM ZWIERZĄT
Poza prowadzeniem własnej działalności gospodarczej Danyluk Maciej Wacław jest również w zarządzie AGROGEN INSTYTUT BADAŃ NAD ZACHOWANIEM ZWIERZĄT, która została założona 2025-05-16 i ma siedzibę przy UL. WIOSENNA 22, PL-62-023, BORÓWIEC. KRS AGROGEN INSTYTUT BADAŃ NAD ZACHOWANIEM ZWIERZĄT zajmuje się badania naukowe i prace rozwojowe w dziedzinie nauk przyrodniczych i technicznych. Przedsiębiorstwo zajmuje się następującymi działaniami: uprawa zbóż innych niż ryż, roślin strączkowych i roślin oleistych na nasiona, pozostałe uprawy rolne inne niż wieloletnie, chów i hodowla pozostałego bydła i bawołów, działalność usługowa wspomagająca produkcję roślinną, działalność usługowa wspomagająca chów i hodowlę zwierząt gospodarskich i inne. NIP AGROGEN INSTYTUT BADAŃ NAD ZACHOWANIEM ZWIERZĄT: 7773446948. REGON AGROGEN INSTYTUT BADAŃ NAD ZACHOWANIEM ZWIERZĄT: 541742599.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Danyluk Maciej Wacław
Więcej informacji o AGROGEN INSTYTUT BADAŃ NAD ZACHOWANIEM ZWIERZĄT
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby