Firma Agro Traiding
Ocena | |||
Główna działalnośc | Uprawa zbóż innych niż ryż, roślin strączkowych i roślin oleistych na nasiona |
Numery rachunków bankowych |
PL20 1050 1504 1000 0090 3055 7996
PL52 1050 1504 1000 0090 3055 8002 |
Działalność PKD:
Firma AGRO TRAIDING została założona 2010-02-10 i obecnie mieści się przy ANTONIEGO CZECHOWA 4, PL-47-200, KĘDZIERZYN-KOŹLE. Główna działalność firmy to rośliny inne niż wieloletnie. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują mięso i wyroby z mięsa, zakonserwowane, napoje, obiekty noclegowe i miejsca zakwaterowania, pozaszkolne formy edukacji, przygotowywanie i podawanie napojów, restauracje i placówki gastronomiczne, usługi kulturalne i rozrywkowe, wynajem i zarządzanie nieruchomościami, zwierzęta i produkty zwierzęce. Zgodnie z najnowszym wpisem w Krajowym Rejestrze Sądowym, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y). Ostatnia aktualizacja w Krajowym Rejestrze Sądowym została zarejestrowana 2025-05-26.
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Agro Traiding (REGON 02118370200000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutajWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Rozwiąż quiz wiedzy razem z Inwestorem Wojtkiem
Inwestor Wojtek dzieli się doświadczeniami. Jest też naszym czytelnikiem, który raz w tygodniu rozwiązuje quiz wiedzy. Dołącz do zabawy i wygraj książkę, podpowiadając redakcji nowe tematy.

Afrykańska lekcja pokory
Arkadiusz Rochala, dyrektor generalny i wiceprezes Pluxee Polska, pochodzi z niewielkiego Brzegu i zwiedził już niemal wszystkie kontynenty. Podróże zmieniły jego sposób patrzenia na życie i

Ostatni cesarz mody
Słynny projektant był ikoną stylu, ale przede wszystkim przedsiębiorcą, który stworzył i przez pół wieku utrzymywał jedną z największych prywatnych firm w branży luksusowej. Wartość marki Giorgio