Firma Agro Brand
| Adres | UL. MAKOWA 6, PL-62-025, KOSTRZYN | |
| Województwo | wielkopolskie | |
| Telefon |
|
|
| Adres e-mail |
|
|
| Strona internetowa | agrobrand.pl |
| Ocena | |||
| Główna działalnośc | Pozostała działalność wydawnicza, z wyłączeniem w zakresie oprogramowania | ||
Działalność PKD:
Firma AGRO BRAND została założona 2016-05-13 i obecnie mieści się przy UL. MAKOWA 6, PL-62-025, KOSTRZYN. Działalność firmy została zawieszona od 2025-04-03. Główna działalność firmy to wydawanie książek i periodyków. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują pozostała działalność wydawnicza, z wyłączeniem w zakresie oprogramowania, pośrednictwo w sprzedaży detalicznej niewyspecjalizowanej, wydawanie czasopism i pozostałych periodyków, działalność związana z produkcją filmów, nagrań wideo i programów telewizyjnych, działalność portali internetowych i inne. Zgodnie z najnowszym wpisem w Krajowym Rejestrze Sądowym, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y). Ostatnia aktualizacja w Krajowym Rejestrze Sądowym została zarejestrowana 2025-08-26.
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Agro Brand (REGON 36444783900000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutajWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Nowe promy pomogą armatorom odzyskać rynek na Bałtyku. Każdy będzie kosztował 260 mln EUR
Po latach niepowodzeń w budowie promów dla polskich armatorów Unity Line odebrał wreszcie ze stoczni pierwszą jednostkę. Budowa drugiej zakończy się za rok, a obiecany właśnie przez ministra aktywów
Od 2,5 do 15 mln zł dla firmy na nowoczesne technologie
Na niskie oprocentowanie i możliwość częściowego umorzenia mogą liczyć przedsiębiorcy, którzy sięgną po preferencyjne wsparcie zwrotne na cyfryzację i projekty ekologiczne z programu FENG.
Paweł Borys: Rok technologicznego przełomu czy straconej szansy?
Co należałoby zrobić? Wyraźnie zdefiniować technologie priorytetowe — AI, chmurę, automatyzację i robotykę. Uczynić z państwa aktywnego klienta technologii, a nie wyłącznie regulatora. Odblokować

