Adres | 66, PL-74-210, KŁODZINO | |
Województwo | zachodniopomorskie |
Ocena | |||
Główna działalnośc | Sprzedaż hurtowa zboża, nieprzetworzonego tytoniu, nasion i pasz dla zwierząt |
Numery rachunków bankowych |
PL45 2030 0045 1110 0000 0131 9950
PL19 2030 0045 3110 0000 0006 7670 |
Działalność PKD:
Firma AGRIPLON została założona 2006-08-22 i obecnie mieści się przy 66, PL-74-210, KŁODZINO. Główna działalność firmy to sprzedaż hurtowa płodów rolnych i zwierząt. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują doradztwo związane z zarządzaniem, magazynowanie paliw gazowych, pośrednictwo w sprzedaży hurtowej, rośliny inne niż wieloletnie, sprzedaż w sklepach niespecjalizowanych, transport drogowy towarów i przeprowadzki, uprawy rolne i hodowla zwierząt, wynajem innych maszyn i urządzeń, zwierzęta i produkty zwierzęce. Zgodnie z najnowszym wpisem w Krajowym Rejestrze Sądowym, obecne zarządzenie spółki obejmuje 2 osoba(y). Ostatnia aktualizacja w Krajowym Rejestrze Sądowym została zarejestrowana 2025-01-03.
Czy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Agriplon (REGON 32024812300000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutajWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Rozwiąż quiz wiedzy razem z Inwestorem Wojtkiem
Inwestor Wojtek dzieli się doświadczeniami. Jest też naszym czytelnikiem, który raz w tygodniu rozwiązuje quiz wiedzy. Dołącz do zabawy i wygraj książkę, podpowiadając redakcji nowe tematy.

Afrykańska lekcja pokory
Arkadiusz Rochala, dyrektor generalny i wiceprezes Pluxee Polska, pochodzi z niewielkiego Brzegu i zwiedził już niemal wszystkie kontynenty. Podróże zmieniły jego sposób patrzenia na życie i

Ostatni cesarz mody
Słynny projektant był ikoną stylu, ale przede wszystkim przedsiębiorcą, który stworzył i przez pół wieku utrzymywał jedną z największych prywatnych firm w branży luksusowej. Wartość marki Giorgio