Zarząd firmy AGRAF KAMILA STEFANOWICZ-CHOJNACKA - KAMILA STEFANOWICZ-CHOJNACKA, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza KAMILA STEFANOWICZ-CHOJNACKA (CEIDG)
KAMILA STEFANOWICZ-CHOJNACKA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą AGRAF KAMILA STEFANOWICZ-CHOJNACKA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2007-09-07 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. MODRZEWIOWA 5, PL-80-297, BANINO. Główny zakres działalności KAMILA STEFANOWICZ-CHOJNACKA to Wszelka pozostała działalność profesjonalna, naukowa i techniczna, gdzie indziej niesklasyfikowana (PKD główne: 74.99.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: naprawa i konserwacja maszyn, instalowanie maszyn przemysłowych, sprzętu i wyposażenia, działalność agentów zajmujących się sprzedażą hurtową mebli, artykułów gospodarstwa domowego i drobnych wyrobów metalowych, sprzedaż detaliczna wyrobów tekstylnych, sprzedaż detaliczna mebli, sprzętu oświetleniowego, artykułów stołowych oraz pozostałych artykułów użytku domowego i inne. NIP AGRAF KAMILA STEFANOWICZ-CHOJNACKA: 5832677276. REGON AGRAF KAMILA STEFANOWICZ-CHOJNACKA: 192898650.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się KAMILA STEFANOWICZ-CHOJNACKA
Więcej informacji o AGRAF KAMILA STEFANOWICZ-CHOJNACKA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wojsko zestrzeliło drony, premier zwołuje rząd
W trakcie nocnego ataku Rosji na Ukrainę kilkanaście dronów wtargnęło w polską przestrzeń powietrzną. Cześć z nich zostało zestrzelonych.

Polska zamyka granicę z Białorusią
Zamknięcie przejścia granicznego z Białorusią wpłynie na przepływ towarów, ale jedynie krótkoterminowo. Port przeładunkowy w Małaszewiczach przez kilka dni nie będzie działał.

E-handel odrobił lekcje i poszedł w górę
Sierpień przyniósł odbicie sprzedaży w polskich e-sklepach. Obroty były wyraźnie lepsze niż rok wcześniej. Motorem wzrostu okazały się zakupy związane z powrotem do szkoły.