Zarząd firmy Agnieszka Wołoszyńska AWM Property Management - Agnieszka Wołoszyńska, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Agnieszka Wołoszyńska (CEIDG)
Agnieszka Wołoszyńska prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą AGNIESZKA WOŁOSZYŃSKA AWM PROPERTY MANAGEMENT, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2012-11-14 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. LEŚNA 15, PL-62-007, JERZYKOWO. Główny zakres działalności Agnieszka Wołoszyńska to Wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi (PKD główne: 68.20.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność agencji reklamowych, sprzedaż detaliczna wyrobów tekstylnych, odzieży i obuwia prowadzona na straganach i targowiskach, sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami, wydawanie książek i inne. NIP AGNIESZKA WOŁOSZYŃSKA AWM PROPERTY MANAGEMENT: 7822132671. REGON AGNIESZKA WOŁOSZYŃSKA AWM PROPERTY MANAGEMENT: 30226896700000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Agnieszka Wołoszyńska
Więcej informacji o AGNIESZKA WOŁOSZYŃSKA AWM PROPERTY MANAGEMENT
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
BMW Neue Klasse: Przyszłość zaczyna się od nowa
BMW wraca do nazwy, która sześć dekad temu zmieniła wszystko. Neue Klasse tak kiedyś jak i dziś ma do wykonania trudne zadanie.
Meva Energy ma 40 mln EUR od EBI na gazyfikację biomasy. Pierwsza instalacja w Polsce powstanie dla IKEA
Szwedzka spółka Meva Energy pozyskała 40 mln EUR z Europejskiego Banku Inwestycyjnego. Przeznaczy je na rozwój instalacji przetwarzających biomasę, w tym pierwszej w Polsce jednostki dla fabryki
Wills Innovation ma pieniądze na analizę treści influencerów
Formative, wehikuł firmowany przez Pawła Dobosza, zainwestował 2 mln zł w agencję marketingową Wills Innovation. Pieniądze przyspieszą prace nad narzędziem do analizy aktywności twórców internetowych