Zarząd firmy Agnieszka Wieczorek - Agnieszka Wieczorek, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Agnieszka Wieczorek (CEIDG)
Agnieszka Wieczorek prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą AGNIESZKA WIECZOREK, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2024-08-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. BRATA ALOJZEGO KOSIBY 28, PL-32-020, WIELICZKA. Główny zakres działalności Agnieszka Wieczorek to Sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach z przewagą żywności, napojów i wyrobów tytoniowych (PKD główne: 47.11.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna kwiatów, roślin, nasion, nawozów, żywych zwierząt domowych, karmy dla zwierząt domowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, działalność związana z grami losowymi i zakładami wzajemnymi, pozostała działalność profesjonalna, naukowa i techniczna, gdzie indziej niesklasyfikowana, działalność fotograficzna, badanie rynku i opinii publicznej i inne. NIP AGNIESZKA WIECZOREK: 6832138189. REGON AGNIESZKA WIECZOREK: 52889388000000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Agnieszka Wieczorek
Więcej informacji o AGNIESZKA WIECZOREK
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Afrykański lider rynku karmy dla zwierząt wchodzi do Polski
Montego Pet Nutrition, największy niezależny producent karmy dla zwierząt w Afryce, debiutuje nad Wisłą we współpracy z Milton Group. Stawia na rosnący segment superpremium. Z Polski chce podbić
Portfel Xeliona na prowadzeniu. Od początku roku zarobił 29 proc.
W rankingu portfeli funduszy doszło do przetasowań. Kamil Cisowski z DI Xelion powrócił na szczyt, a jego sukces napędził fundusz Quercus Silver, który zapewnił mu znaczący wzrost stopy zwrotu.
Automarket rzuca wyzwanie Otomoto
Dzisiaj Automarket.pl jest 40 razy mniejszy niż lider rynku handlu samochodami w sieci. Za dwa lata chce mieć co najmniej połowę liczby ofert na Otomoto. Na czym będzie zarabiać? Nie na ogłoszeniach