Zarząd firmy AGNIESZKA SZYMAŃSKA - AGNIESZKA SZYMAŃSKA, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza AGNIESZKA SZYMAŃSKA (CEIDG)
AGNIESZKA SZYMAŃSKA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą AGNIESZKA SZYMAŃSKA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2024-07-20 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. WROCŁAWSKA 4A, PL-68-200, ŻARY. Główny zakres działalności AGNIESZKA SZYMAŃSKA to Sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach z przewagą żywności, napojów i wyrobów tytoniowych (PKD główne: 47.11.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: pozostałe pośrednictwo pieniężne, sprzedaż detaliczna kwiatów, roślin, nasion, nawozów, żywych zwierząt domowych, karmy dla zwierząt domowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna żywności, napojów i wyrobów tytoniowych prowadzona na straganach i targowiskach, sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami i inne. NIP AGNIESZKA SZYMAŃSKA: 9281839092. REGON AGNIESZKA SZYMAŃSKA: 528906170.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się AGNIESZKA SZYMAŃSKA
Więcej informacji o AGNIESZKA SZYMAŃSKA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Rozwiąż quiz wiedzy razem z Inwestorem Wojtkiem
Inwestor Wojtek dzieli się doświadczeniami. Jest też naszym czytelnikiem, który raz w tygodniu rozwiązuje quiz wiedzy. Dołącz do zabawy i wygraj książkę, podpowiadając redakcji nowe tematy.

Afrykańska lekcja pokory
Arkadiusz Rochala, dyrektor generalny i wiceprezes Pluxee Polska, pochodzi z niewielkiego Brzegu i zwiedził już niemal wszystkie kontynenty. Podróże zmieniły jego sposób patrzenia na życie i

Ostatni cesarz mody
Słynny projektant był ikoną stylu, ale przede wszystkim przedsiębiorcą, który stworzył i przez pół wieku utrzymywał jedną z największych prywatnych firm w branży luksusowej. Wartość marki Giorgio