Zarząd firmy AGNIESZKA SOŁOWICZ - AGNIESZKA SOŁOWICZ, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2025-08-01
Działalność gospodarcza AGNIESZKA SOŁOWICZ (CEIDG)
AGNIESZKA SOŁOWICZ prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą AGNIESZKA SOŁOWICZ, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2008-12-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. SIELSKA 10, PL-55-093, KIEŁCZÓW. Główny zakres działalności AGNIESZKA SOŁOWICZ to Działalność agentów i brokerów ubezpieczeniowych (PKD główne: 66.22.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: pozostała działalność usługowa w zakresie technologii informatycznych i komputerowych, działalność w zakresie pozostałych ubezpieczeń osobowych oraz ubezpieczeń majątkowych, pozostała działalność wspomagająca usługi finansowe, z wyłączeniem ubezpieczeń i funduszy emerytalnych, działalność wspomagająca ubezpieczenia i fundusze emerytalne, gdzie indziej niesklasyfikowana, pośrednictwo w obrocie nieruchomościami i inne. NIP AGNIESZKA SOŁOWICZ: 6931207901. REGON AGNIESZKA SOŁOWICZ: 02086337500000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się AGNIESZKA SOŁOWICZ
Więcej informacji o AGNIESZKA SOŁOWICZ
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.