Zarząd firmy AGNIESZKA SADOWSKA PUNKT HANDLOWY - Agnieszka Sadowska, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Agnieszka Sadowska (CEIDG)
Agnieszka Sadowska prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą AGNIESZKA SADOWSKA PUNKT HANDLOWY, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2006-07-01 i ma swoją siedzibę pod adresem OS. PRZYJAŹNI 132B, PL-61-681, POZNAŃ. Główny zakres działalności Agnieszka Sadowska to Pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach (PKD główne: 47.19.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna wyrobów tytoniowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna książek prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna gazet i artykułów piśmiennych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna odzieży prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna obuwia i wyrobów skórzanych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach i inne. NIP AGNIESZKA SADOWSKA PUNKT HANDLOWY: 7831284127. REGON AGNIESZKA SADOWSKA PUNKT HANDLOWY: 300324220.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Agnieszka Sadowska
Więcej informacji o AGNIESZKA SADOWSKA PUNKT HANDLOWY
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
600 mln zł dla firm na czyste technologie
Przedsiębiorstwa i konsorcja naukowo-przemysłowe mogą stanąć w szranki o dofinansowanie projektów badawczych i inwestycyjnych.

Xtreme Fitness zbuduje masę w powiatach
Do końca roku firma chce mieć ponad 160 klubów i 15 placówek Xtreme Kids, a do 2030 r. aż 750 lokalizacji działających pod różnymi, także nowymi szyldami. Kolejny krok: ekspansja w Europie

Konkuruj sam ze sobą, czyli o wyborze benchmarku
Trochę to trwało, ale w końcu stopą zwrotu dogoniłem, a nawet przegoniłem wynik WIG. Zadałem sobie pytanie, czy jest sens porównywać się do rynku i jego uczestników.