Zarząd firmy AGNIESZKA PIOTROWSKA LUKA - GALERIA SZTUKI OGRODOWEJ - AGNIESZKA PIOTROWSKA, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2024-08-01
Działalność gospodarcza AGNIESZKA PIOTROWSKA (CEIDG)
AGNIESZKA PIOTROWSKA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą AGNIESZKA PIOTROWSKA LUKA - GALERIA SZTUKI OGRODOWEJ, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2007-09-24 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. JAGIELLOŃSKA 50307, PL-03-463, WARSZAWA. Główny zakres działalności AGNIESZKA PIOTROWSKA to Działalność usługowa związana z zagospodarowaniem terenów zieleni (PKD główne: 81.30.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami, pośrednictwo w obrocie nieruchomościami, działalność w zakresie architektury, działalność agencji reklamowych, wynajem i dzierżawa pozostałych maszyn, urządzeń oraz dóbr materialnych, gdzie indziej niesklasyfikowane. NIP AGNIESZKA PIOTROWSKA LUKA - GALERIA SZTUKI OGRODOWEJ: 1230507387. REGON AGNIESZKA PIOTROWSKA LUKA - GALERIA SZTUKI OGRODOWEJ: 015445609.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się AGNIESZKA PIOTROWSKA
Więcej informacji o AGNIESZKA PIOTROWSKA LUKA - GALERIA SZTUKI OGRODOWEJ
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.