Zarząd firmy Agnieszka Odachowska-Piosik - Mobilny menadżer innowacji technologii i działań społecznych - Agnieszka Odachowska-Piosik, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Agnieszka Odachowska-Piosik (CEIDG)
Agnieszka Odachowska-Piosik prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą AGNIESZKA ODACHOWSKA-PIOSIK - MOBILNY MENADŻER INNOWACJI TECHNOLOGII I DZIAŁAŃ SPOŁECZNYCH, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2022-10-03 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. STARGARDZKA 32A, PL-74-200, PYRZYCE. Główny zakres działalności Agnieszka Odachowska-Piosik to Pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania (PKD główne: 70.22.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność związana z rekultywacją i pozostała działalność usługowa związana z gospodarką odpadami, działalność związana z produkcją filmów, nagrań wideo i programów telewizyjnych, działalność związana z zarządzaniem funduszami, stosunki międzyludzkie (public relations) i komunikacja, badania naukowe i prace rozwojowe w dziedzinie pozostałych nauk przyrodniczych i technicznych i inne. NIP AGNIESZKA ODACHOWSKA-PIOSIK - MOBILNY MENADŻER INNOWACJI TECHNOLOGII I DZIAŁAŃ SPOŁECZNYCH: 8531002786. REGON AGNIESZKA ODACHOWSKA-PIOSIK - MOBILNY MENADŻER INNOWACJI TECHNOLOGII I DZIAŁAŃ SPOŁECZNYCH: 320364740.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Agnieszka Odachowska-Piosik
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Polska zamyka granicę z Białorusią
Zamknięcie przejścia granicznego z Białorusią wpłynie na przepływ towarów, ale jedynie krótkoterminowo. Port przeładunkowy w Małaszewiczach przez kilka dni nie będzie działał.

E-handel odrobił lekcje i poszedł w górę
Sierpień przyniósł odbicie sprzedaży w polskich e-sklepach. Obroty były wyraźnie lepsze niż rok wcześniej. Motorem wzrostu okazały się zakupy związane z powrotem do szkoły.

Bricomarché intensyfikuje rozwój sieci
Francuska sieć oferująca produkty do domu i ogrodu za pięć lat chce mieć w Polsce 400 sklepów i obroty rzędu 8,4 mld zł, czyli prawie dwa razy więcej niż dziś. Żeby to udźwignąć, rozbudowuje