Zarząd firmy AGNIESZKA NATORSKA WHITE PR - AGNIESZKA NATORSKA, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza AGNIESZKA NATORSKA (CEIDG)
AGNIESZKA NATORSKA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą AGNIESZKA NATORSKA WHITE PR, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2024-05-06 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. PIASTOWSKA 17A11, PL-72-600, ŚWINOUJŚCIE. Główny zakres działalności AGNIESZKA NATORSKA to Stosunki międzyludzkie (public relations) i komunikacja (PKD główne: 70.21.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność agentów zajmujących się sprzedażą towarów różnego rodzaju, sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach z przewagą żywności, napojów i wyrobów tytoniowych, sprzedaż detaliczna pieczywa, ciast, wyrobów ciastkarskich i cukierniczych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet, działalność fotograficzna i inne. NIP AGNIESZKA NATORSKA WHITE PR: 8551477021. REGON AGNIESZKA NATORSKA WHITE PR: 14211012900000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się AGNIESZKA NATORSKA
Więcej informacji o AGNIESZKA NATORSKA WHITE PR
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
BMW Neue Klasse: Przyszłość zaczyna się od nowa
BMW wraca do nazwy, która sześć dekad temu zmieniła wszystko. Neue Klasse tak kiedyś jak i dziś ma do wykonania trudne zadanie.
Meva Energy ma 40 mln EUR od EBI na gazyfikację biomasy. Pierwsza instalacja w Polsce powstanie dla IKEA
Szwedzka spółka Meva Energy pozyskała 40 mln EUR z Europejskiego Banku Inwestycyjnego. Przeznaczy je na rozwój instalacji przetwarzających biomasę, w tym pierwszej w Polsce jednostki dla fabryki
Wills Innovation ma pieniądze na analizę treści influencerów
Formative, wehikuł firmowany przez Pawła Dobosza, zainwestował 2 mln zł w agencję marketingową Wills Innovation. Pieniądze przyspieszą prace nad narzędziem do analizy aktywności twórców internetowych