Zarząd firmy Agnieszka Mokijewska-Filipek GEO-M.A. Usługi Geodezyjnei Kartograficzne - Agnieszka Mokijewska-Filipek, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2025-10-29
Działalność gospodarcza Agnieszka Mokijewska-Filipek (CEIDG)
Agnieszka Mokijewska-Filipek prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą AGNIESZKA MOKIJEWSKA-FILIPEK GEO-M.A. USŁUGI GEODEZYJNEI KARTOGRAFICZNE, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2009-05-11 i ma swoją siedzibę pod adresem 95A, PL-24-100, SKOKI. Główny zakres działalności Agnieszka Mokijewska-Filipek to Działalność w zakresie geodezji i kartografii (PKD główne: 71.12.A). Pozostałe obszary działalności obejmują: pośrednictwo w obrocie nieruchomościami, pozostała działalność w zakresie inżynierii i związane z nią doradztwo techniczne, pozostała działalność usługowa, gdzie indziej niesklasyfikowana. NIP AGNIESZKA MOKIJEWSKA-FILIPEK GEO-M.A. USŁUGI GEODEZYJNEI KARTOGRAFICZNE: 7162378749. REGON AGNIESZKA MOKIJEWSKA-FILIPEK GEO-M.A. USŁUGI GEODEZYJNEI KARTOGRAFICZNE: 06047255400000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Agnieszka Mokijewska-Filipek
Więcej informacji o AGNIESZKA MOKIJEWSKA-FILIPEK GEO-M.A. USŁUGI GEODEZYJNEI KARTOGRAFICZNE
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.