Zarząd firmy Agnieszka Miklińska FIRST COLLEGE OF ENGLISH - Agnieszka Miklińska, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Agnieszka Miklińska (CEIDG)
Agnieszka Miklińska prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą AGNIESZKA MIKLIŃSKA FIRST COLLEGE OF ENGLISH, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2005-06-17 i ma swoją siedzibę pod adresem STUDENCKA 4048, PL-02-735, WARSZAWA. Główny zakres działalności Agnieszka Miklińska to Nauka języków obcych (PKD główne: 85.59.A). Pozostałe obszary działalności obejmują: obiekty noclegowe turystyczne i miejsca krótkotrwałego zakwaterowania, pozostałe zakwaterowanie, kupno i sprzedaż nieruchomości na własny rachunek, wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi, kursy i szkolenia związane ze zdobywaniem wiedzy, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych i inne. NIP AGNIESZKA MIKLIŃSKA FIRST COLLEGE OF ENGLISH: 5211468263. REGON AGNIESZKA MIKLIŃSKA FIRST COLLEGE OF ENGLISH: 01211623600000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Agnieszka Miklińska
Więcej informacji o AGNIESZKA MIKLIŃSKA FIRST COLLEGE OF ENGLISH
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.