Zarząd firmy Agnieszka Makowska Agencja reklamowa Agmatic - Agnieszka Makowska, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Agnieszka Makowska (CEIDG)
Agnieszka Makowska prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą AGNIESZKA MAKOWSKA AGENCJA REKLAMOWA AGMATIC, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2022-11-16 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. JÓZEFA PIŁSUDSKIEGO 3615, PL-16-500, SEJNY. Główny zakres działalności Agnieszka Makowska to Działalność agencji reklamowych (PKD główne: 73.11.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w pozostałych mediach, przetwarzanie danych; zarządzanie stronami internetowymi (hosting) i podobna działalność, działalność portali internetowych, działalność agencji informacyjnych, pozostała działalność usługowa w zakresie informacji, gdzie indziej niesklasyfikowana i inne. NIP AGNIESZKA MAKOWSKA AGENCJA REKLAMOWA AGMATIC: 8442094350. REGON AGNIESZKA MAKOWSKA AGENCJA REKLAMOWA AGMATIC: 523697246.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Agnieszka Makowska
Więcej informacji o AGNIESZKA MAKOWSKA AGENCJA REKLAMOWA AGMATIC
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Czas inwestycji i ekspansji
Politycy trochę chętniej słuchają biznesu, ale sielanki nie ma. Przedsiębiorcy stawiają na rozwój międzynarodowy, a w kraju pilnie potrzeba inwestycji w innowacje. To wnioski z Forum Ekonomicznego w

Inwestycja Maspeksu w wino będzie procentować
Polski potentat spożywczy od lat budował biznes w Rumunii, a teraz za ponad 700 mln zł powiększył się tam o Purcari, lidera rynku wina. Cel – alkoholowa dominacja w Europie Środkowej.

Era węgla przeminęła z wiatrem i słońcem
W Polsce energia z paneli słonecznych kosztuje dziś 42 proc. mniej niż pięć lat temu, a z farm wiatrowych 69 proc. mniej niż ponad dekadę temu. To nie ideologia napędza transformację energetyczną,