Zarząd firmy AGNIESZKA LEWICKA SPRZEDAŻ ART.SPOŻYWCZO-PRZEMYSŁOWYCH - AGNIESZKA LEWICKA, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza AGNIESZKA LEWICKA (CEIDG)
AGNIESZKA LEWICKA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą AGNIESZKA LEWICKA SPRZEDAŻ ART.SPOŻYWCZO-PRZEMYSŁOWYCH, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1996-01-02 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. WALEREGO WRÓBLEWSKIEGO 118, PL-94-035, ŁÓDŹ. Główny zakres działalności AGNIESZKA LEWICKA to Sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach z przewagą żywności, napojów i wyrobów tytoniowych (PKD główne: 47.11.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi, sprzedaż detaliczna pozostałej żywności prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna gazet i artykułów piśmiennych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna nagrań dźwiękowych i audiowizualnych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna wyrobów farmaceutycznych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach i inne. NIP AGNIESZKA LEWICKA SPRZEDAŻ ART.SPOŻYWCZO-PRZEMYSŁOWYCH: 7271351560. REGON AGNIESZKA LEWICKA SPRZEDAŻ ART.SPOŻYWCZO-PRZEMYSŁOWYCH: 004288133.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się AGNIESZKA LEWICKA
Więcej informacji o AGNIESZKA LEWICKA SPRZEDAŻ ART.SPOŻYWCZO-PRZEMYSŁOWYCH
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
600 mln zł dla firm na czyste technologie
Przedsiębiorstwa i konsorcja naukowo-przemysłowe mogą stanąć w szranki o dofinansowanie projektów badawczych i inwestycyjnych.

Xtreme Fitness zbuduje masę w powiatach
Do końca roku firma chce mieć ponad 160 klubów i 15 placówek Xtreme Kids, a do 2030 r. aż 750 lokalizacji działających pod różnymi, także nowymi szyldami. Kolejny krok: ekspansja w Europie

Konkuruj sam ze sobą, czyli o wyborze benchmarku
Trochę to trwało, ale w końcu stopą zwrotu dogoniłem, a nawet przegoniłem wynik WIG. Zadałem sobie pytanie, czy jest sens porównywać się do rynku i jego uczestników.