Zarząd firmy AGNIESZKA KULESZA STALTECH - AGNIESZKA KULESZA, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza AGNIESZKA KULESZA (CEIDG)
AGNIESZKA KULESZA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą AGNIESZKA KULESZA STALTECH, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2018-11-15 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. KRZEMOWA 16, PL-19-300, EŁK. Główny zakres działalności AGNIESZKA KULESZA to Wykonywanie pozostałych instalacji budowlanych (PKD główne: 43.29.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: roboty związane z budową pozostałych obiektów inżynierii lądowej i wodnej, gdzie indziej niesklasyfikowane, pozostałe specjalistyczne roboty budowlane, gdzie indziej niesklasyfikowane, sprzedaż hurtowa metali i rud metali, sprzedaż hurtowa wyrobów metalowych oraz sprzętu i dodatkowego wyposażenia hydraulicznego i grzejnego, sprzedaż detaliczna drobnych wyrobów metalowych, farb i szkła prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach i inne. NIP AGNIESZKA KULESZA STALTECH: 8481373692. REGON AGNIESZKA KULESZA STALTECH: 381819348.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się AGNIESZKA KULESZA
Więcej informacji o AGNIESZKA KULESZA STALTECH
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Rozwiąż quiz wiedzy razem z Inwestorem Wojtkiem
Inwestor Wojtek dzieli się doświadczeniami. Jest też naszym czytelnikiem, który raz w tygodniu rozwiązuje quiz wiedzy. Dołącz do zabawy i wygraj książkę, podpowiadając redakcji nowe tematy.

Afrykańska lekcja pokory
Arkadiusz Rochala, dyrektor generalny i wiceprezes Pluxee Polska, pochodzi z niewielkiego Brzegu i zwiedził już niemal wszystkie kontynenty. Podróże zmieniły jego sposób patrzenia na życie i

Ostatni cesarz mody
Słynny projektant był ikoną stylu, ale przede wszystkim przedsiębiorcą, który stworzył i przez pół wieku utrzymywał jedną z największych prywatnych firm w branży luksusowej. Wartość marki Giorgio