Zarząd firmy Agnieszka Koźmińska Sklep Spożywczy PATRYCJA - Agnieszka Koźmińska, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Agnieszka Koźmińska (CEIDG)
Agnieszka Koźmińska prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą AGNIESZKA KOŹMIŃSKA SKLEP SPOŻYWCZY PATRYCJA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1999-07-01 i ma swoją siedzibę pod adresem 112, PL-28-411, MICHAŁÓW. Główny zakres działalności Agnieszka Koźmińska to Pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach (PKD główne: 47.19.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana żywności, napojów i wyrobów tytoniowych, sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach z przewagą żywności, napojów i wyrobów tytoniowych, sprzedaż detaliczna mięsa i wyrobów z mięsa prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna napojów alkoholowych i bezalkoholowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna kosmetyków i artykułów toaletowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach i inne. NIP AGNIESZKA KOŹMIŃSKA SKLEP SPOŻYWCZY PATRYCJA: 6621534072. REGON AGNIESZKA KOŹMIŃSKA SKLEP SPOŻYWCZY PATRYCJA: 291087797.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Agnieszka Koźmińska
Więcej informacji o AGNIESZKA KOŹMIŃSKA SKLEP SPOŻYWCZY PATRYCJA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wojsko zestrzeliło drony, premier zwołuje rząd
W trakcie nocnego ataku Rosji na Ukrainę kilkanaście dronów wtargnęło w polską przestrzeń powietrzną. Cześć z nich zostało zestrzelonych.

Polska zamyka granicę z Białorusią
Zamknięcie przejścia granicznego z Białorusią wpłynie na przepływ towarów, ale jedynie krótkoterminowo. Port przeładunkowy w Małaszewiczach przez kilka dni nie będzie działał.

E-handel odrobił lekcje i poszedł w górę
Sierpień przyniósł odbicie sprzedaży w polskich e-sklepach. Obroty były wyraźnie lepsze niż rok wcześniej. Motorem wzrostu okazały się zakupy związane z powrotem do szkoły.