Zarząd firmy AGNIESZKA KARAPETYAN BORYS AUTO KOMIS - AGNIESZKA KARAPETYAN, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza AGNIESZKA KARAPETYAN (CEIDG)
AGNIESZKA KARAPETYAN prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą AGNIESZKA KARAPETYAN BORYS AUTO KOMIS, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2016-09-14 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. ALEJA SOLIDARNOŚCI 24A, PL-07-100, WĘGRÓW. Główny zakres działalności AGNIESZKA KARAPETYAN to Sprzedaż hurtowa i detaliczna samochodów osobowych i furgonetek (PKD główne: 45.11.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa i detaliczna pozostałych pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, konserwacja i naprawa pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż hurtowa i detaliczna motocykli, ich naprawa i konserwacja oraz sprzedaż hurtowa i detaliczna części i akcesoriów do nich, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna kwiatów, roślin, nasion, nawozów, żywych zwierząt domowych, karmy dla zwierząt domowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach. NIP AGNIESZKA KARAPETYAN BORYS AUTO KOMIS: 8241625579. REGON AGNIESZKA KARAPETYAN BORYS AUTO KOMIS: 140357446.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się AGNIESZKA KARAPETYAN
Więcej informacji o AGNIESZKA KARAPETYAN BORYS AUTO KOMIS
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Czy Chiny odblokują polską granicę? PB BRIEF
Od wizyty szefa chińskiego MSZ w Warszawie, przez zamknięcie granicy z Białorusią, po negocjacje USA–Chiny w Madrycie. Do tego inflacja w Polsce, decyzje Fed i zmiany w projekcie Izery mogą

Profesor SGH spełnił dziecięce marzenie
Michał Wolański, przedsiębiorca i profesor SGH, w niektóre soboty zamienia elegancki garnitur na uniform kierowcy autobusu. Nie dla pieniędzy – dla pasji. Bo, jak mówi, warto mieć odskocznię, która

Dzieci coraz mniej, ale zakupy rosną
Polski rynek artykułów dziecięcych nie kurczy się mimo spadku liczby urodzeń. W zeszłym roku jego wartość sięgnęła 15 mld zł, a według prognoz OC & C Strategy Consultants w 2029 r. przekroczy 17 mld