Zarząd firmy AGNIESZKA JELENIEWSKA - AGNIESZKA JELENIEWSKA, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza AGNIESZKA JELENIEWSKA (CEIDG)
AGNIESZKA JELENIEWSKA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą AGNIESZKA JELENIEWSKA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2001-08-20 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. KAZIMIERZA MICHAŁOWSKIEGO 19A10, PL-82-200, MALBORK. Główny zakres działalności AGNIESZKA JELENIEWSKA to Działalność agentów zajmujących się sprzedażą żywności, napojów i wyrobów tytoniowych (PKD główne: 46.17.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna drobnych wyrobów metalowych, farb i szkła prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna kwiatów, roślin, nasion, nawozów, żywych zwierząt domowych, karmy dla zwierząt domowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna pozostałych wyrobów prowadzona na straganach i targowiskach, działalność usługowa związana z zagospodarowaniem terenów zieleni, pogrzeby i działalność pokrewna. NIP AGNIESZKA JELENIEWSKA: 5791364585. REGON AGNIESZKA JELENIEWSKA: 19257633700000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się AGNIESZKA JELENIEWSKA
Więcej informacji o AGNIESZKA JELENIEWSKA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
BMW Neue Klasse: Przyszłość zaczyna się od nowa
BMW wraca do nazwy, która sześć dekad temu zmieniła wszystko. Neue Klasse tak kiedyś jak i dziś ma do wykonania trudne zadanie.
Meva Energy ma 40 mln EUR od EBI na gazyfikację biomasy. Pierwsza instalacja w Polsce powstanie dla IKEA
Szwedzka spółka Meva Energy pozyskała 40 mln EUR z Europejskiego Banku Inwestycyjnego. Przeznaczy je na rozwój instalacji przetwarzających biomasę, w tym pierwszej w Polsce jednostki dla fabryki
Wills Innovation ma pieniądze na analizę treści influencerów
Formative, wehikuł firmowany przez Pawła Dobosza, zainwestował 2 mln zł w agencję marketingową Wills Innovation. Pieniądze przyspieszą prace nad narzędziem do analizy aktywności twórców internetowych