Zarząd firmy Agnieszka Jagła PRACOWNIA FLORYSTYCZNA - Agnieszka Jagła, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Agnieszka Jagła (CEIDG)
Agnieszka Jagła prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą AGNIESZKA JAGŁA PRACOWNIA FLORYSTYCZNA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2015-08-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. MIKOŁAJCZYKA 14, PL-63-700, KROTOSZYN. Główny zakres działalności Agnieszka Jagła to Sprzedaż detaliczna kwiatów, roślin, nasion, nawozów i środków ochrony roślin (PKD główne: 47.76.A). Pozostałe obszary działalności obejmują: produkcja wyrobów tekstylnych dla gospodarstw domowych i gotowych artykułów wyposażenia wnętrz, produkcja pozostałych wyrobów, gdzie indziej niesklasyfikowana, sprzedaż detaliczna wyrobów tekstylnych, sprzedaż detaliczna mebli, sprzętu oświetleniowego, artykułów stołowych oraz pozostałych artykułów użytku domowego, sprzedaż detaliczna gazet i pozostałych periodyków oraz artykułów papierniczych i inne. NIP AGNIESZKA JAGŁA PRACOWNIA FLORYSTYCZNA: 6211663516. REGON AGNIESZKA JAGŁA PRACOWNIA FLORYSTYCZNA: 362105282.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Agnieszka Jagła
Więcej informacji o AGNIESZKA JAGŁA PRACOWNIA FLORYSTYCZNA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Rozwiąż quiz wiedzy razem z Inwestorem Wojtkiem
Inwestor Wojtek dzieli się doświadczeniami. Jest też naszym czytelnikiem, który raz w tygodniu rozwiązuje quiz wiedzy. Dołącz do zabawy i wygraj książkę, podpowiadając redakcji nowe tematy.

Afrykańska lekcja pokory
Arkadiusz Rochala, dyrektor generalny i wiceprezes Pluxee Polska, pochodzi z niewielkiego Brzegu i zwiedził już niemal wszystkie kontynenty. Podróże zmieniły jego sposób patrzenia na życie i

Ostatni cesarz mody
Słynny projektant był ikoną stylu, ale przede wszystkim przedsiębiorcą, który stworzył i przez pół wieku utrzymywał jedną z największych prywatnych firm w branży luksusowej. Wartość marki Giorgio