Zarząd firmy AGNIESZKA JADWIGA BARA PRESCOT - wspólnik spółki cywilnej - AGNIESZKA BARA, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza AGNIESZKA BARA (CEIDG)
AGNIESZKA BARA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą AGNIESZKA JADWIGA BARA PRESCOT - WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2007-03-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. WILEŃSKA 1, PL-11-500, GIŻYCKO. Główny zakres działalności AGNIESZKA BARA to Sprzedaż hurtowa mebli, dywanów i sprzętu oświetleniowego (PKD główne: 46.47.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa wyrobów tekstylnych, sprzedaż hurtowa odzieży i obuwia, sprzedaż hurtowa elektrycznych artykułów użytku domowego, sprzedaż hurtowa wyrobów porcelanowych, ceramicznych i szklanych oraz środków czyszczących, sprzedaż hurtowa pozostałych artykułów użytku domowego i inne. NIP AGNIESZKA JADWIGA BARA PRESCOT - WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ: 8451305941. REGON AGNIESZKA JADWIGA BARA PRESCOT - WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ: 280411750.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się AGNIESZKA BARA
Więcej informacji o AGNIESZKA JADWIGA BARA PRESCOT - WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby