Zarząd firmy Agnieszka Harazińska DESIGN STUDIO - Agnieszka Harazińska, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2025-09-19
Działalność gospodarcza Agnieszka Harazińska (CEIDG)
Agnieszka Harazińska prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą AGNIESZKA HARAZIŃSKA DESIGN STUDIO, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2018-03-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. RAFAŁKI 20C, PL-95-070, ALEKSANDRÓW ŁÓDZKI. Główny zakres działalności Agnieszka Harazińska to Działalność w zakresie architektury (PKD główne: 71.11.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność w zakresie wzornictwa przemysłowego i projektowania mody, działalność w zakresie projektowania graficznego i komunikacji wizualnej, działalność w zakresie projektowania wnętrz, pozostała działalność w zakresie specjalistycznego projektowania, wszelka pozostała działalność profesjonalna, naukowa i techniczna, gdzie indziej niesklasyfikowana. NIP AGNIESZKA HARAZIŃSKA DESIGN STUDIO: 9471948743. REGON AGNIESZKA HARAZIŃSKA DESIGN STUDIO: 36962277300000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Agnieszka Harazińska
Więcej informacji o AGNIESZKA HARAZIŃSKA DESIGN STUDIO
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wealthon szybciej ściągnie należności dzięki arbitrażowi
Polski fintech, działający od 2018 r., nawiązał współpracę z platformą Ultima Ratio. Dzięki temu chce przyspieszyć proces odzyskiwania pieniędzy od klientów zalegających ze spłatą.

Private debt złapie wiatr w żagle. Impuls dadzą fuzje i przejęcia
Polska odpowiada za 85 proc. transakcji private debt w regionie Europy Środkowej, a według prognoz Baker McKenzie rynek ten wzrośnie dwukrotnie w ciągu pięciu lat. Do ożywienia przyczyni się seria

Polskie firmy przegrywają z niemieckimi w wyścigu AI
Tylko 8 proc. menedżerów w Polsce uważa, że ich firmy mają systemy zintegrowane z technologią AI i kompetencje do jej wdrożenia. W niemieckich przedsiębiorstwach ten odsetek wynosi aż 41 proc.