Zarząd firmy AGNIESZKA GRZESIEK-KASPERCZYK - AGNIESZKA GRZESIEK-KASPERCZYK, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2022-01-17
Działalność gospodarcza AGNIESZKA GRZESIEK-KASPERCZYK (CEIDG)
AGNIESZKA GRZESIEK-KASPERCZYK prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą AGNIESZKA GRZESIEK-KASPERCZYK, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2009-07-08 i ma swoją siedzibę pod adresem CZERWIEŃSKIEGO 3A4, PL-31-319, KRAKÓW. Główny zakres działalności AGNIESZKA GRZESIEK-KASPERCZYK to Działalność prawnicza (PKD główne: 69.10.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność rachunkowo-księgowa; doradztwo podatkowe, pozostała działalność usługowa, gdzie indziej niesklasyfikowana, działalność wspomagająca edukację, pozostałe pozaszkolne formy edukacji, gdzie indziej niesklasyfikowane, wykonywanie fotokopii, przygotowywanie dokumentów i pozostała specjalistyczna działalność wspomagająca prowadzenie biura i inne. NIP AGNIESZKA GRZESIEK-KASPERCZYK: 6772278052. REGON AGNIESZKA GRZESIEK-KASPERCZYK: 12095704400000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się AGNIESZKA GRZESIEK-KASPERCZYK
Więcej informacji o AGNIESZKA GRZESIEK-KASPERCZYK
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
BMW Neue Klasse: Przyszłość zaczyna się od nowa
BMW wraca do nazwy, która sześć dekad temu zmieniła wszystko. Neue Klasse tak kiedyś jak i dziś ma do wykonania trudne zadanie.
Meva Energy ma 40 mln EUR od EBI na gazyfikację biomasy. Pierwsza instalacja w Polsce powstanie dla IKEA
Szwedzka spółka Meva Energy pozyskała 40 mln EUR z Europejskiego Banku Inwestycyjnego. Przeznaczy je na rozwój instalacji przetwarzających biomasę, w tym pierwszej w Polsce jednostki dla fabryki
Wills Innovation ma pieniądze na analizę treści influencerów
Formative, wehikuł firmowany przez Pawła Dobosza, zainwestował 2 mln zł w agencję marketingową Wills Innovation. Pieniądze przyspieszą prace nad narzędziem do analizy aktywności twórców internetowych