Zarząd firmy Agnieszka Grabowska Sklep Spożywczy Natalia - Agnieszka Grabowska, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Agnieszka Grabowska (CEIDG)
Agnieszka Grabowska prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą AGNIESZKA GRABOWSKA SKLEP SPOŻYWCZY NATALIA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1998-10-23 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. ARMII KRAJOWEJ 191, PL-15-661, BIAŁYSTOK. Główny zakres działalności Agnieszka Grabowska to Sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach z przewagą żywności, napojów i wyrobów tytoniowych (PKD główne: 47.11.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: konserwacja i naprawa pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna owoców i warzyw prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna mięsa i wyrobów z mięsa prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna napojów alkoholowych i bezalkoholowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach i inne. NIP AGNIESZKA GRABOWSKA SKLEP SPOŻYWCZY NATALIA: 5421535600. REGON AGNIESZKA GRABOWSKA SKLEP SPOŻYWCZY NATALIA: 05064905500000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Agnieszka Grabowska
Więcej informacji o AGNIESZKA GRABOWSKA SKLEP SPOŻYWCZY NATALIA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wealthon szybciej ściągnie należności dzięki arbitrażowi
Polski fintech, działający od 2018 r., nawiązał współpracę z platformą Ultima Ratio. Dzięki temu chce przyspieszyć proces odzyskiwania pieniędzy od klientów zalegających ze spłatą.

Private debt złapie wiatr w żagle. Impuls dadzą fuzje i przejęcia
Polska odpowiada za 85 proc. transakcji private debt w regionie Europy Środkowej, a według prognoz Baker McKenzie rynek ten wzrośnie dwukrotnie w ciągu pięciu lat. Do ożywienia przyczyni się seria

Polskie firmy przegrywają z niemieckimi w wyścigu AI
Tylko 8 proc. menedżerów w Polsce uważa, że ich firmy mają systemy zintegrowane z technologią AI i kompetencje do jej wdrożenia. W niemieckich przedsiębiorstwach ten odsetek wynosi aż 41 proc.