Zarząd firmy Agnieszka Derlecka SUKNIE ŚLUBNE - Agnieszka Derlecka, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Agnieszka Derlecka (CEIDG)
Agnieszka Derlecka prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą AGNIESZKA DERLECKA SUKNIE ŚLUBNE, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2003-08-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. PL. TADEUSZA KOŚCIUSZKI 21, PL-28-300, JĘDRZEJÓW. Główny zakres działalności Agnieszka Derlecka to Sprzedaż detaliczna odzieży prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach (PKD główne: 47.71.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: produkcja pozostałej odzieży wierzchniej, sprzedaż detaliczna obuwia i wyrobów skórzanych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna zegarków, zegarów i biżuterii prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna artykułów używanych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, wypożyczanie i dzierżawa pozostałych artykułów użytku osobistego i domowego i inne. NIP AGNIESZKA DERLECKA SUKNIE ŚLUBNE: 6561469424. REGON AGNIESZKA DERLECKA SUKNIE ŚLUBNE: 29282710900000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Agnieszka Derlecka
Więcej informacji o AGNIESZKA DERLECKA SUKNIE ŚLUBNE
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Cztery spółki PGZ dostaną 3 mld zł
Jelcz, PIT-Radwar, WZU i ZM Tarnów - to firmy z PGZ, które otrzymają dotacje na rozwój. Pieniądze pozwolą przygotować się m.in. do wejścia w program Narew.

Bez wizji nie ma przedsiębiorczości
Rada Dialogu Społecznego (RDS) jako ustawowa platforma dialogu w Polsce po dekadzie istnienia zastygła na poziomie decyzyjności niewiele większej od zera.

Inwestycje napędzają ożywienie w przemyśle, a konsument jeszcze śpi
Solidny wzrost produkcji przemysłowej w Polsce jest napędzany przez transformację energetyczną i cyfrową. Natomiast produkcja na rzecz konsumenta, oprócz żywności, wygląda wciąż słabo.