Zarząd firmy AGNIESZKA CHYNASIŃSKA-TOMICKA POŚREDNICTWO FINANSOWE - AGNIESZKA CHYNASIŃSKA-TOMICKA, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza AGNIESZKA CHYNASIŃSKA-TOMICKA (CEIDG)
AGNIESZKA CHYNASIŃSKA-TOMICKA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą AGNIESZKA CHYNASIŃSKA-TOMICKA POŚREDNICTWO FINANSOWE, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2013-06-06 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. DŁUGA 49, PL-67-200, GŁOGÓW. Główny zakres działalności AGNIESZKA CHYNASIŃSKA-TOMICKA to Działalność agentów i brokerów ubezpieczeniowych (PKD główne: 66.22.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: pozostała działalność usługowa w zakresie informacji, gdzie indziej niesklasyfikowana, pozostałe formy udzielania kredytów, pozostała działalność wspomagająca usługi finansowe, z wyłączeniem ubezpieczeń i funduszów emerytalnych, działalność usługowa związana z zagospodarowaniem terenów zieleni, działalność usługowa związana z administracyjną obsługą biura i inne. NIP AGNIESZKA CHYNASIŃSKA-TOMICKA POŚREDNICTWO FINANSOWE: 6181926565. REGON AGNIESZKA CHYNASIŃSKA-TOMICKA POŚREDNICTWO FINANSOWE: 022150432.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się AGNIESZKA CHYNASIŃSKA-TOMICKA
Więcej informacji o AGNIESZKA CHYNASIŃSKA-TOMICKA POŚREDNICTWO FINANSOWE
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Prawdziwy sukces nie liczy zer
Co jest dla ciebie miarą wymarzonej kariery: miejsce na liście najbogatszych, przestronny gabinet czy uśmiech klienta?

Faktoring liczy na mocne przyspieszenie
Polski rynek faktoringowy w ciągu ostatnich dziesięciu lat wzrósł aż pięciokrotnie. Perspektywy na kolejne lata też wyglądają obiecująco, tym bardziej, że lada chwila zacznie działać systemy wymiany

Bank Pocztowy zwiększa zysk i nie szuka nowego prezesa
W pierwszym półroczu wynik netto banku był prawie o jedną czwartą lepszy niż przed rokiem. Współpraca z pocztą pomaga pozyskiwać nowych klientów.